wtorek, 21 stycznia 2014

Poduszka z manekinem

Witam. W dzisiejszym poście będzie dalej o poduszkach:) A w zasadzie o poduszce z manekinem. Zachwycona poduszkami Ateny z bloga Drewniana Szpulka, która uszyła niesamowite poduchy z myszkami postanowiłam uszyć swoją wersję retro"trójwymiarowej" poduszki. I tak powstała wersja z manekinem, jako, że wcześniej uszyłam zawieszkę manekinową tak teraz wykorzystałam ten motyw na poduszkę. A jak wyszło oceńcie sami:)
Niestety pogoda fatalna i światło totalnie nie sprzyjające robieniu zdjęc:( Pozdrawiam Małgorzata

4 komentarze:

  1. Hej, ciesze sie ze moje poduchy zaimspirowaly cie do stworzenia tej :)
    Jest swietna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez przypadek trafiłam tu i już zostanę, dodaję do obserwacji. Bardzo fajne poduszki i piękna toaletka. Zapraszam też do mnie, zaczynam :) http://ku-polechtaniu-duszy.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń