poniedziałek, 13 stycznia 2014

Kilka drozbiazgów...

Witam. Przedstawiam dzisiaj kilka drozbiazgów, które udało mi się wyszperać i to po bardzo atrakcyjnych cenach:)Kocham markety budowlane, nie sądziłam, że można tam znaleźć artykuły na miarę sklepów dekoratorskich:))) 1. Zestaw świeczników - kolejnych juz zresztą u mnie:D
2. Szkatułka w stylu vintage na moje szyciowe drozbiazgi:
3. Pięknie wykonane mydełka o zapachu lawendy i w cudownym pudełeczku:
4. I na koniec zestaw pojemników kuchennych, których zakup planowałam już dawno, jednak ceny w sklepach były dość wysokie, ale na szczęscie znalazłam identyczne w markecie Majster:))))
Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. Super zakupy, lubię jak się trafiają okazje! Te pojemniczki kuchenne rewelacyjne, też by mi się takie przydały...
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń