czwartek, 19 czerwca 2014

Na balkonie:)

Witam Was gorąco w ten piękny dzionek:) Dzisiaj krótki wpis o niewielkiej aranżacji mojego małego balkoniku. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma prawda:)? Marzę o pięknym i dużym ogrodzie ale póki co mam malutki blokowy balkonik , który też należało jakoś urządzić żeby nabrał choć odrobinę estetycznego wyglądu:) I tak wstępnie wymyśliłam coś takiego - dodam jeszcze, że nie wszystko jest już do końca urządzone: wszystkie kwiatuszki będą mieć wiklinowe osłonki w bieli ale póki co pokażę Wam tak jak jest na razie:)
Na całe szczęście mój widok z balkonu to nie wszechobecny beton jak w większości mieszkań w bloku- jest dużo zieleni:)
Miłego wypoczynku Pozdrawiam:)

8 komentarzy:

  1. Pięknie :) Nie wiem, jak duży masz balkon, ale polecam bielunia. Podobno wieczorami pachnie oszałamiająco i jest dość pokaźnych rozmiarów. Jedna taka sadzonka i cały balkon masz z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porozglądam się zatem za bieluniem:) Skoro piszesz, że pięknie pachnie to muszę go miec:)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. ale cudnie! ta skrzynka to strzal w 10!!!
    po raz kolejny sie przekonałam, że jest to bardzo dobry pomysł. w ogóle cała aranżacja jest świetna.
    co do wiklinowych oslonek to akurat w Jysk od jakiegoś czasu sa one w dobrej cenie, np osłonka podłuzna na 3 doniczki przeceniona jest z 29,99zł na 20,00zł.

    pozdrawiam bardzo przebardzo!
    muszę częściej do Ciebie zaglądać, pieknie tu :)
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i oczywiście zapraszam w moje blogowe progi:))) Martwię się tylko trochę ponieważ skrzynka jest pomalowana tylko farbą i nie jest zabezpieczona żadnym lakierem... Mam nadzieję że wytrzyma :) Na początku był pomysł żeby tylko stała ale w wiszącej lepiej widać kwiaty:)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski balkon:), bardzo podobają mi się kosze wiklinowe jako osłonki i ta skrzynka jako półeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie udekorowalaś swój balkonik, cudne kwiaty, kolory.. nic tylko tam siedzieć przy porannej kawce :) rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i kolorowy :) pomysł ze skrzynką genialny

    OdpowiedzUsuń