piątek, 12 września 2014

Lniane poduchy i nie tylko:)

Witam:) A ja szyję sobie dalej:)). Nabyłam niedawno kremowy len i powstaje seria poduszek - tym razem podłużnych - zamarzył mi się taki właśnie kształt.Nie mając gotowego wypełnienia musiałam go sobie sama uszyć. Na razie uszyłam trzy, jest też jedna z białej bawełny:
Dodam jeszcze, że poduszki dostępne są również w moim sklepiku na srebrnej agrafce, więc zainteresowanych zapraszam: http://srebrnaagrafka.pl/sklep/curly24 I na koniec troszkę już powoli jesiennych dekoracji:) I mój Maniuś:)
Pozdrawiam Miłego weekendu:)

3 komentarze:

  1. Przepiękne poduchy.. ta z rowerem rewelacyjna.. No jesień już tuż, tuż, ale nie wiem jak Ciebie, bo mnie nastraja pozytywnie, chce się wtedy wiecej tworzyć ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:)) w lecie szkoda czasu na siedzenie w domu:) A jesień bardziej temu sprzyja:))
      Pozdrawiam

      Usuń