wtorek, 7 maja 2013

Krok po korku jak zrobic tabliczke w stylu shabby

Witam:) Post miał byc jutro ale co tam bedzie dzis:)) A więc jak w tytule pokażę Wam jak po kolei stworzyć sobie taką tabliczkę. Potrzebnę będą: 1. Drewniana tabliczka 2. Farba podkładowa 3. Farba beżowa 4. Lakier wykańczający 5. Serwetka 6. Odbity nadruk z drukarki laserowej 7. Rozpuszczalnik Nitro albo medium do transferów Malujemy tabliczkę najpierw farbą podkładową a potem jak wyschnie beżową: Po wyschnięciu matujemy troszkę papierem ściernym i odbijamy wydruk: oczywiscie wydruk musi byc odbity w odbiciu lustrzanym jesli jest to napis. I moczymy wacikiem nasączonym Nitro aż do odbicia się wydruku na desce: Teraz kolej na serwetkę: oddzielamy do ostatniej warstwy i przyklejamy motyw na deseczkę klejem do decoupage: A teraz jak wykonac postarzenia na brzegach tabliczki: można to zrobic patyną, brązową farbą ja akurat nie miałam tych składników i zrobiłam po prostu cieniem do oka:)))Znalazłam jakis stary cień w kolorze brązowym i patyczkiem do ucha porozcierałam po brzegach: Na koniec calość lakierujemy: ja uzyłam lakieru Vidaron. I gotowe: Pozdrawiam Małgorzata

5 komentarzy:

  1. Piękna robota! w sklepie kosztowałaby pewnie z 40 złotych :) fajna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyszlo:)) uwielbiam rozyczki!

    pozdrowienia:)
    Agnieszka
    shabbychicagnieszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I wkoncu znalazlam to czego szuklalam DZIEKUJE za ten post.

    OdpowiedzUsuń
  4. I wkoncu znalazlam to czego szuklalam DZIEKUJE za ten post.

    OdpowiedzUsuń