poniedziałek, 2 czerwca 2014

Lniany organizer i pastelowe podusie:)

Witam. Od jakiegoś już czasu nosiłam się z zamiarem uszycia organizera na "szpargały" łazienkowe:) Wydawało mi się to zawsze jakieś takie skomplikowane i wstyd się przyznać ale prawdę powiedziawszy nie wiedziałam jak się za to zabrać:). Ale na szczęście praktyka pokazała, że wcale nie taki diabeł straszny i coś z tego wyszło:).
Jakiś czas temu uszyłam pastelowe podkładki - teraz do kompletu powstały również podusie.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. świetny ten organizerek łazienkowy.. podziwiam Twój talent do szycia ja jak już nie raz wspominałam mam problem z przyszyciem guzika ;) dlatego takie uszyte prace robią na mnie niesamowite wrażenie.. Piękne piwonie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ale ja sama jeszcze rok temu byłam całkiem zielona z szycia:) Jakoś tak samo przyszło:)))
      Pozdrawiam

      Usuń