sobota, 11 stycznia 2014

Miejsca, które odwiedzam:)

Witam:) Jakiś czas temu odwiedziłam miejsca w których można kupić meble w moim ukochanym francuskim stylu. Wprawdzie nic nie kupiłam ale niecieszyłam oczy tymi cudeńkami:))). Zaznaczam, że w wersji przedstawionej na zdjęciach nie podobają mi się aż tak bardzo - ale ja widzę już te piękne witrynki, łóżka, komody w wersji białej, kremowej, szarej:)) Zauważyłam ,że bardzo ciężko jest znaleźć takie meble w jasnych kolorach - nie wiem czemu:(. Pozostaje malowanie samemu:). W jednym tylko takim miejscu odnawiali takie meble właśnie w odcieniach bieli co bardzo mnie ucieszyło:))).Powoli styl ten staje się coraz bardziej popularny - NARESZCIE!!:)
Pozdrawiam Małgorzata

2 komentarze:

  1. Piękna ta komódka na trzecim zdjęciu, takiej to bym nie przemalowała, podoba mi się w oryginalnym wydaniu... Dużo takich perełek można znaleźć na giełdach staroci, na pchlich targach, ale jak cena jest dobra to zazwyczaj mebel trzeba porządnie odnowić. Nie ma to jak mebel z historią, ahh może kiedyś będzie mnie stać na takie ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne, szczegolnie te Ludwikowskie. W naszym mieszkaniu mamy juz witryne i komódke. Sa przepiekne, marze jeszcze o kilku takich mebelkach, ale daje sobie czas.
    Masz racje, ze wiekszosc z nich jest do odswiezenia, szczegolnie sofy, fotele itp. Jednak mysle, ze warto zainwestowac w takie ponadczasowe meble, pokój zmienia sie w ich obecnosci nie do poznania :) Zycze Ci takich cudeniek. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń