piątek, 18 marca 2016

Easter, easter......

Witajcie.... Czy w ogóle ktoś tu jeszcze zagląda?:)Wcale bym się nie zdziwiła jak nie - nie stworzyłam żadnego wpisu od uwaga: trzech miesięcy...! Fakt, częściej możecie zobaczyć teraz coś na moim Instagramie niż na blogu.No cóż tak bywa, postaram się teraz bywać tu częściej:)Za to w tym wpisie będzie dużo zdjęć:) Poprzedni mój wpis dotyczył Świat Bożego Narodzenia,ten będzie o zbliżających się Świętach Wielkanocnych.Pewnie wiele z Was poczyniło już kroki związane z ozdabianiem domu na tę okoliczność, ja również i pokazuję Wam co na razie udało mi zrobić:) Postanowiłam , że w tym sezonie dominować u mnie będą barwy mięty, błękitu, beżu.Efekt ten stworzyłam głównie dzięki dodatkom. Na szczęście stonowana i jednolita kolorystyka jaką mam w pomieszczeniu daje mi możliwości zmiany kolorów i za każdym razem pomieszczenie wygląda inaczej. Zresztą takie mieszkania lubię najbardziej: baza w jednej tonacji, spójna a potem można szaleć z dodatkami:) Nie wyobrażam sobie w domu "pstrokacizny" , wielokolorowych ścian, oraz mebli każdy w innym kolorze:) Wracając do moich dekoracji - oczywiście nie mogło zabraknąć głównego motywu - wianków - zrobiłam je sama:
A tak prezentuje się reszta :
Oprócz dekoracji trochę też poszyłam:)Uszyłam poduszki oraz całą pościel w odcieniu pastelowej mięty:
Na krzesło wiklinowe oraz pufkę od toaletki również nowe pokrowce:)
I na koniec poduszki w róże:
To by było w zasadzie na tyle w tym poście:) Życzę Wszystkim miłego weekendu:) Małgorzata

6 komentarzy:

  1. Miętuski!!!!♥
    No to długą miałaś przerwę :) Ale teraz,kiedy i ja dołączyłam do IG,wiem,że jakoś tak się dzieje,że częściej tam się zagląda niż na blog ;p
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie 😃 po prostu tak jest szybciej, wrzucasz tylko zdjęcia bez dłuższych wpisów :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. witam serdecznie moglabym prosic jakis kontakt do Pani???? chcialabym cos zamowic a na agrafce jest blad i nie moge sie zalogowac , bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam serdecznie moglabym prosic jakis kontakt do Pani???? chcialabym cos zamowic a na agrafce jest blad i nie moge sie zalogowac , bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Poproszę o kontakt mejlowy: gosia.ilowska@wp.pl Pozdrawiam

      Usuń