czwartek, 2 kwietnia 2015

Domek ubrany na Święta:)

Witajcie!!!!! Ufff zdążyłam z przystrajaniem mojego domu, dzisiaj były już ostatnie poprawki i koniec!!!!:) Zobaczycie również nowy nabytek, który jak kiedyś już pisałam przeleżał bardzo długo zanim doczekał się ekspozycji: dwie okiennice i okienko.Po długim czasie wreszcie wiszą:) Zapraszam na sporą dawkę zdjęć:))))
Te pisanki już znacie z zeszłego roku:
Pościel też w wydaniu już świątecznym:
Na koniec pokażę Wam jeszcze poduszki na krzesła które szyłam dla jednej z moich klientek.Było mi bardzo miło kiedy dostałam te zdjęcia:
Życzę Wam Wszystkim zdrowych, radosnych Świąt!!!!!!! Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Małgosiu, bajecznie u Ciebie :) Bardzo mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych Świąt życzę przy okazji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem Wesołych Świąt:)))

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ależ u ciebie pięknie-z resztą święta czy nie święta u ciebie tak zawsze jest :)
    Wesołego Alleluja!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Subtelnie, ślicznie i romantycznie.

    Serdeczne życzenia zdrowia oraz wszelkiej pomyślności. Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeejjj jak cudownie :-) !! te urocze dodatki , rozczulają na maxa , do tego okienko z ażurowych drzwiczek... cudnie ! pościel palnuje u siebie taką zrobić, jest piękna, poduszki na krzesła brak słów <3 <3 :-) cuudnie na prawdę :-) Ps, a przeprowadziłąś się juz ?

    OdpowiedzUsuń