czwartek, 8 maja 2014

Moje pierwsze monogramy

Witam Wszystkich :) W moim pierwszym majowym wpisie będzie o monogramach - również moich pierwszych:). Marzyły mi się one już od dawna lecz jakoś nigdy nie mogłam się zabrać za naukę haftu takim sposobem - wydawał mi się trudny i stwierdziłam, że raczej się nie nauczę:) No ale do czasu - spróbowałam i jakoś poszło:) Powstała poszewka, którą uszyłam już jakiś czas temu, na środek dodałam właśnie ten haft celem udekorowania:)Poszłam za ciosem i do kompletu zrobiłam również taką podkładkę - serwetkę usztywniona ociepliną. Efekty oceńcie same:
Na zamówienie jednej z klientek powstały rownież haftowane poszewki - przyznam że haftowanie takich napisów było bardzo męczące:) Szkoda,ze nie miałam wkładów w takim rozmiarze - poszewka prezentowałaby się ładniej:)
I na koniec jeszcze szafka na klucze zakupiona w Pepco - bardzo mi się spodobała i wreszcie klucze będą na swoim miejscu:))
Pozdrawiam Małgorzata

3 komentarze:

  1. Podusia prześliczna ,jak na pierwszy raz wyszła rewelacyjnie!!!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna poszewka, i to pierwszy raz taki haft?! wygląda profesjonalnie i pięknie! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń