poniedziałek, 10 marca 2014

W roli głównej: świecznik:)

Witam Wszystkich:) Wreszcie udało mi się skończyć świecznik, który pokazywałam Wam w ostatnim chyba poście:). Pracy przy nim było o wiele więcej niż się spodziewałam:) Myślałam, że przetrę go tylko szmatką w celu oczyszczenia i zabiorę się za malowanie a tu niespodzianka - cała poprzednia farba zaczęła mi się ścierać i musiałam cały świecznik szorować do gołego metalu:). Zajęło mi to w sumie 2 dni:)) No ale jest już gotowy i wisi sobie na ścianie na miejscu poprzedniego lampionu:). Poprzednikowi muszę znaleźć inny kąt:) Postanowiłam, że na razie nie będę go przecierać, pomalowałam jednolicie - może przecierkę zrobię z czasem - zobaczymy:)
class="separator" style="clear: both; text-align: center;">
W międzyczasie uszyłam jeszcze poszewkę o woreczek do kompletu. Postanowiłam , że będę spać w koronkach i falbankach:)) A CO:p
: I na koniec trochę wiosny z mojego parapetu:)):
Pozdrawiam Małgorzata

11 komentarzy:

  1. Witaj Malgosiu:)
    Swiecznik wyszedl Ci uroczy !! Gratulacje :)
    Wiosennie u Ciebie :) U mnie tez wiosna zagoscila w domu, tulipany i hiacynty ;)
    A co, spij w falbankch. Sny beda jeszcze piekniejsze :)) pozdrawiam serdecznie!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) zerkam do Ciebie na bloga właśnie:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Cierpliwa jesteś, pracochłonne zadanie z tym świecznikiem ;) efekt bardzo ładny ;) koronki też piękne ;) Dziękuję, że mi odpisałaś, zobaczę co mi wyjdzie z mojego malowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluj spokojnie i pokaż efekty na blogu:). Ciekawa jestem jaki będzie efekt końcowy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świecznik prezentuje sie cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki świecznik, a najlepiej dwa:). Wyszedł Ci rewelacyjnie!
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, swiecznik wyszedl slicznie, widac ze wlozylas w niego sporo pracy.
    Woreczek uroczy a ja tez taki kiedys uszylam dla Fridy :)
    pozdrawiam
    ps; jesli chodzo o pikowania to calkiem zapomnialam napisac o stopce do maszyny z prowadnica ona bardzo ulatwia przeszywanie, w tym poscie ja pokazalam http://drewniana-szpulka.blogspot.de/2013/07/gwiazdki-metal-i-szko.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) z tą stopką jak to wlaściwie jest? czy można dokupić do każdej maszyny taką?
      a z woreczkiem muszę zobaczyć:)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. To zalezy jaka masz maszyne, jesli stopki w Twojej sa wymienne to jest mozliwe.
      Ja zwykle piore rzeczy z transferem w max 40° nie wiem jak sie zachowuja w wiekszych temp.
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetny świecznik, uwielbiam takie . Przed i po jest dla mnie super ! Koronki i falbanki w sypialni jak najbardziej ! Piękne prace :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ten kinkiet ;)
    Bardzo mi sie tu podoba!
    Odpowiedziałam na Twoje pytania!
    Pozdrawiam i zapraszam częściej!!!!

    OdpowiedzUsuń