czwartek, 6 lutego 2014

Koronkowo, biało i romantycznie:)

Witam:) Jak zdążyliście zapewne zauważyć kocham biel:) A że ta miłość trwa nadal i długo długo trwać będzie wymyśliłam sobie poduszki:) Miały być białe, zdobione koronkami oraz falbanami, które również uwielbiam:))Bez żadnych wzorów - gładko i biało:)Jedyną ozdobą jest koronka i ręcznie robiona aplikacja na szydełku. Przymierzam się powoli do uszycia również białej, falbaniastej, pikowanej narzuty na sofę ale to dopiero za jakiś czas:) Tak prezentują się moje poduszki:
A to już szkatułka, która czekała na przemianę jakieś pół roku:) Wersja przed:
I moja wersja:
Jak Wam się podoba po przemianie? Pozdrawiam Małgorzata

9 komentarzy:

  1. Poduszki sliczniutkie, takie delikatne.
    Ale.. zakochalam sie z tym pudelku !!! CUDOWNE wyszlo:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. szkatułka cudna!!!!!
    jaka cena takiej? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Szkatulka bardzo ładna, a poduszki bajkowe. Podziwiam dzierganie na szydelku, ja tego nie ogarniam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a póki co to szydełko też jest dla mnie czarną magią;) Serwetkę wydziergała moja mama:) ale może kiedys też się nauczę - ponoć jest to bardzo łatwe:))

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. piękne prace, super przerobiłaś to pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu...dziękuję za te wszystkie miłe słowa;) Było mi miło. Muszę koniecznie napisac e-mail do Ciebie:) Szkatułka jest nieziemska;) A poduchy... na prawdę duze słowa uznania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta szkatułka. Zdolniacha jesteś. Wszystko masz śliczne. Pozdrawiam Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń