piątek, 25 października 2013

Taca w stylu shabby, i kolejny świecznik:)

Witam. Wczoraj skończyłam pracę przy tacce. Szukałam czegoś co nada się jako podstawka pod świeczniki ponieważ szklaneczki na podgrzewacze troszkę" uszkodziły" mój parapet:( W sklepach nic ciekawego nie znalazłam więc nie ma to jak zrobienie sobie samemu:)) I tak powstała taca z francuską sentencją:
A to świecznik na który czekałam - powiem Wam że w rzeczywistości świecznik jest jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach. Już marzy mi się drugi :) Widziałam w internecie inny kształt równie piękny:)
I na koniec jeszcze pokażę Wam prezent od pewnej firmy jako nagroda w konkursie internetowym:) Piękna ramka w stylu retro - może podrzucicie mi jakiś pomysł co można oprócz zdjęc w niej umieścić:)
Miłego weekendu. Pozdrawiam Małgorzata

4 komentarze:

  1. Gosiu, a gdzie kupiłaś ten srebrzony wysoki świecznik? Jest śliczny! Mam jeszcze takie pytanie- na czwatrym bodaj zdjęciu tacka stoi na stołku (?) z falbankową podkładką. Czy sama szyłaś tę podkładkę? Zastanawiam się jak zrobić tak równo marszczenie, a właściwie małe zakładeczki. Czy to się robi maszynowo?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Swiecznik kupiłam w sklepie internetowym Nice Home. Na żywo jest naprawdę jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach:) Z tego względu zamówiłam sobie już kolejny ale inny wzór:)
      A co do pokrowca na stołeczek to został uszyty z kawałków materiału juz gotowego - to była kiedys zasłonka:) więc nie musiałam nic tu zbyt robic ale takie równe zakładeczki wychodza wtedy gdy szyje się dwa ściegi w odległości ok .pół cm.Takie jak do zwykłego marszczenia na falbanki tylko w tym przypadku są to dwa ściegi i marszcząc pociąga się od razu za dwie nitki:)
      Mam nadzieję za dobrze to wytłumaczyłam:)
      A czy ja mogę poznać tajemnicę tych obrazów wypukłych które widziałam w blogu? chodzi mi o to jak zrobic obrazek i oprawic go w ramkę zeby był taki wypukły:) czym się go wypycha i jak to zrobic:)?
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. A co do tego pokrowca to akurat ten szew jest robiony maszynowo z tego co widzę:)moja maszyna nie posiada takiej funkcji:(((

      Usuń
  2. Taca klasyczna, w swojej prostocie piękna. A ramka z aniołkami to prezent śliczny, też bym taką chciała dostać ;)

    OdpowiedzUsuń